Virtuálne Cloud riešenie Call alebo kontkatného centra, rýchle nasadenie a zaškolenie agentov a supervízorov.

JustCall.Cloud je to tak jednoduché a pohodlné riešenie

JustCall.Cloud

Virtuálne Cloud riešenie Call alebo kontkatného centra, rýchle nasadenie a zaškolenie agentov a supervízorov.  
JustCall Cloud je silný v schopnosti podať vždy aktuálne dáta v reálnom čase, tak aby ste získali čo najpodrobnejší prehľad o výkonnosti kampane ,zákazníckej linke a pod. Samozrejme o výkonnosti agentov a ich schopnosť udržiavať dohodnuté služby Vašim partnerom (SLA).

JustBook

Unikátny rezervačný a objednávkový systém s pokročilými funkciami a možnosťami.
Riešenie pre kompomlexné objednávanie zákazníkom online cez telefón s hlasovým navádzaním, mobilom alebo cez web. SMS a mailová notifikácia a pripomienkovanie rezervovaných termínov.

JustWeb

Tvoríme web stránky na mieru.
Potrebujete vytvoriť internetovú stránku pre vašu spoločnosť alebo firmu rýchlo a kvalitne?
Vytvoríme vám komplexné webové riešenie.

JustHelp

Poskytujeme pokročilú technickú podporu a správu systému pre Asterisk, FreePBX a väčšinu Linuxu a Open Source softvéru a systémov 24/7/365.

Nahrávanie hovorov a hlasové informačné systémy. Monitorovanie a nahrávanie telefonických a rádiových hovorov. 

MyCall.sk

Niektoré z našich vybraných produktov a služieb

49€

JustCall Premium

licencia pre 20 a viac agentov. Mesačná cena za jedného agenta. Zriadenie do 24 hodín.

€16,90

JustBook

Bez viazanosti, neobmedzený počet zamestnacov, neobmedzený počet prevádzok, neobmedzený počet ponúkaných služieb, 24 hodinová podpora.

€399

JustWeb moderná Web stránka

Celý obsah Web stránky je na jednej stránke, je to moderné a veľmi obľúbené pre zobrazenie v mobilných zariadeniach ako tablety, mobily apod.

Naše produkty a služby

Niektoré z našich najlepších projektových prác, ktoré sme urobili pre klientov.

Hardware a Software pre počítačovú telefóniu

Dodávame hardware pre počítačovú telefóniu výrobcov Dialogic, Sangoma, OpenVox, ATCOM, Digium a ďaších. Zabezpečujeme predaj , predpredajné a popredajné poradenstvo ako aj servis ponúkaných produktov.

QueueStats
Asterisk Call Center Monitor

QueueStats je skvelý začiatkom pre vybudovanie kontaktného alebo Call Centra.
Veľmi rýchle nasadanie QueueStats vám umožní začať prevádzku call centra v priebehu niekoľkých minút.

Nahrávanie hovorov a hlasové informačné systémy

Monitorovanie a nahrávanie telefonických a rádiových hovorov.
Riešenia ponúkajú  (v závislosti od zvoleného modelu) záznam od 1 do 128 analógových, digitálnych, VoIP alebo rádiových liniek.

JustCall Cloud 
Call Centre

JustCall Cloud ponúka výkonné a robusné riešenie pre potreby nasadenia Call alebo kontaktného centra.
Riešenie je navrhnuté pre spoločnosti, ktoré prevádzkujú kontaktné a Call Centrá od 2 do 200 agentov.

INFORMÁCIE O NOVINKÁCH

Prihláste k odberu noviniek

Zákaznícky HELPDESK

Technická podpora 24 hodín denne. Servis v priebehu jednej hodiny.

Radi Vás uvítame v priestoroch našej spoločnosti, alebo nás kontaktujte telefonicky.
Môžete nás kontaktovať aj cez kontaktný formulár pre rýchle získanie informácií o našich produktoch a službách.

Pracovný deň

9.00 - 16.00

Telefón

+421 2 2028 3005

Adresa

Cukrová 14, 811 08 Bratislava

Krajina

Slovakia

Môžeme Vás kontaktovať

Ďakujeme, že ste si nás vyhľadali. Budeme radi ak nás kontaktujete.

Táto webová stránka zhromažďuje dáta a ukladá súbory cookie osobné. Pre viac informácií kliknite tu používanie cookie.